11 Aralık 2013 Çarşamba

İstanbuL

Onunla buluşmaya karar verdik.
Ocak ayında.
İstanbul'da.
Göl manzaralı bir odada.
Başbaşa aşkımızla...
Ama rüyalar gördüm.
Kötü rüyalar. 
Her biride '' sakın gitme'' diyormuşcasına kötü.
Köprüdeyim.Dar bir köprü.Karşı dağa bakıyorum. Arkasında İstanbul'un boğaz manzarası.
Diyorum ne kadar da yakın. Ama olduğum köprü sallanıyor. İstanbul'a ulaşmak için
bir çocuğun  gitme orası çökmek üzere dediği bir tünele giriyorum. Tünelin kenarlarından lağım suları boşalıyor.Son derece iğrenç ve kötü bir görüntü var. Tünel o kadar karanlık ki ileri adım atmaya korkuyorum.Yanıma bir kız geliyor ve benden su istiyor. Bende ona su şişemi veriyorum.
Bilemiyorum bu rüya ne demek istiyor. Ama İstanbul'a gitmemin o kadar da iyi bir fikir olmadığı kanatine varıyorum. Diğer yandan param da :(  yok. Ona söyleyemiyorum. Ama İstanbul'a gitmek o kadar da kolay değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder